Sommar, sommar älskade sommar!

Gud vad underbart! Njuter av ledigheten från jobbet. Har legat ute med älsklingen och syrran hela dagen på baksidan och solat. Då tycker jag att Hawaiian tropics solprodukter aldrig passar helt fel. Var uppe redan vid klockan 8 imorse och svängde förbi affären för att fylla på lagret sen förra sommaren. Man luktar så himla gott också av all cocconut, papaya och exotiska frukter från sololjan,solskyddet och after sun när man smörjer in sig. Har fått färg på köpet också, vilket är riktigt härligt! Sommarkänslor, aw! Har precis tagit mig en skön dusch och smörjt in mig med fukthetsberikande krämer. Tänk på att vara rädd om huden när du ute i solen och se till att smörja in huden rikligt efteråt eftersom att solens strålar är påfrestande för huden! Viktigt viktigt. Ta hand om er! Jag ska ta mig en liten tupplur nu. Man blir väldigt sömnig av ligga i solen hela dagen! Ciao! <3


Kommentarer
Postat av: Majken

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 17:02:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback