Strupö i helgen



Ni får ha överseende med det dåliga uppdaterandet. Har en hel del att göra i skolan, så bloggen blir lite lidande pga. det. I helgen ska jag och Marcus åka till strupö med syrran och hennes pojkvän. Ska bli grymt mysigt. Dessutom lovar helgen underbart väder, så det gör ju inte saken sämre. Strupö ligger förövrigt i Misterhult skärgård, för er som inte vet. Är skönt att komma bort lite från plugget också om helgerna. Dock ser det ut som att jag kommer vara tvungen att plugga lite i alla fall och skriva lite på en tråkig bokrecension som ska vara färdig på Måndag. Men det fixar ju jag! I övrigt har jag väl inte så jätte mycket att säga. Ni får ha det så bra sålänge, så ska jag skärpa mig med uppdateringen i helgen! Så håll koll.

Föresten, trots att jag åker bort i helgen så kommer jag givetvis ge tips på en utomhusaktivitet som vanligt på fredag. Risken finns dock att jag kommer bli tvungen att flytta det tills på Lördag. Men ni kan ju kika in på bloggen så märker ni. Kommer updatera via mobilen hela helgen. Ta hand om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback